مکعب چگونه برای تامین محصولات با شرکت ها همکاری میکند؟

مکعب برای تهیه قطعات سیستم ها با فروشندگان نام آشنا و شرکت های وارد کننده که لیست آنها را در پایین مشاهده می کنید، ارتباط مستقیمی دارد و از این مسیر کالاهای خود را تامین می کند.

در این مجموعه، مکعب هیچ گونه هزینه اضافی بر روی قطعات خریداری شده به مشتری تحمیل نخواهد کرد و مسیر درآمدی مکعب صرفا توسط هزینه گارانتی (سرویس مستقیم به مشتری) تامین می شود.

3 فروشنده اینترنتی مطرح در سیستم ما عضو شده اند.
18000 کالا در قالب قطعات کامپیوتری امکان قیمت گذاری در وبسایت را دارند.

فروشندگان چگونه می توانند کالاهای خود را در مکعب بفروشند؟

پس از ثبت اطلاعات شما در سیسـتم مکعب، شما به عنوان یکی از فروشندگان مجاز، توانایی موجود کردن محصولات خود را در سایت مکعب خواهید داشت تا کاربران بتوانند از سراسر ایـران نسـبت بـه خـرید محصـولات موجـود در انبار شـما اقـدام نمـایند. عـلاوه بر این به زودی قـابلیت مـوجود کـردن کـالاهـای دست دوم نیز به سایت اضافه خواهد شد. فروشندگان علاوه بر فروش می تواند نسبت به همکاری نیز اقدام نمایند.

3 فروشنده اینترنتی مطرح در سیستم ما عضو شده اند.

شرایط فروش و قیمت گذاری در مکعب چگونه است؟

در مکعب ما امکان فروش قطعات موجود در انبار شما را بدون پرداخت پورسانت فراهم کرده ایم. فروشندگان می توانند به صورت مستقیم نسبت به قیمت گذاری محصولات خود اقدام و از این طریق بدون واسطه کالای خود را به دست مشتریان برسانند.

0% هزینه پورسانت فروش قطعات

همکاری با مکعب

دیجی کالا یک شرکت استارتاپی فناوری محور ایرانی است که در سال 1385 در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. دیجی کالا را می توان بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران خطاب کرد در حالی که به گفته اکونومیست رتبه اول ارزشگذاری در شرکت های اینترنتی ایران را دارد. قیمت مناسب، سرعت ارسال و کیفیت بالای محصولات خریداری شده از دیجی کالا بر هیچ فردی پوشیده نیست و از همین رو یکی از مهمترین تامین کنندگان وبسایت مکعب است.

مقداد آی تی یک وبسایت خرده فروشی آنلاین ایرانی است که در سال 1386 در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه که با مدیریت آقای مقداد زنگی اداره می شود را می توان به جرات بزرگترین خرده فروشی اینترنتی در حوزه رایانه در ایران دانست. خوش قیمت ترین و جدیدترین محصولات، سال ها در وبسایت این شرکت موجود بوده و از همین رو این مجموعه را تبدیل به یکی از مهم ترین تامین کنندگان مکعب کرده است.

لیون کامپیوتر یک وبسایت خرده فروشی آنلاین ایرانی است که در سال 1383 در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. لیون کامپیوتر را می توان جزو قدیمی ترین ها معرفی کرد که بیشتر کاربران مشتاق به حوزه تکنولوژی آن را با فروم معروفی می شناسند که سال هاست فعال می باشد و محلی برای گفتگوی علاقه مندان بوده است. البته فعالیت های لیون کامپیوتر به همین موضوع محدود نمانده و “ایزی پی سی” یا سیستم هوشمند اسمبل کامپیوتر نیز توسط این مجموعه معرفی شده است که کاربردی نزدیک به سرویس معرفی شده در مکعب دارد.

سوالات متداولی که دارید.

به طور خلاصه تمام افرادی که توانایی فروش محصولات مکعب را داشته باشند می توانند به ازای هر فروش، پورسانت دریافت کنند. فروشندگان محصولات مکعب می توانند به هر طریقی با بازار هدف در ارتباط باشند لذا بدیهی است که هرچه این افراد شبکه اجتماعی قوی تری داشته باشند، درآمد بیشتری از این سیستم خواهند داشت.

فروشندگان محصولات مکعب می توانند به هر طریقی با بازار هدف در ارتباط باشند لذا بدیهی است که هرچه این افراد شبکه اجتماعی قوی تری داشته باشند، درآمد بیشتری از این سیستم خواهند داشت. داشتن وبسایتی قوی می تواند پرتال قدرتمندی برای افزایش فروش شما باشد اما بدون وبسایت هم می توان از این سیستم کسب درآمد کرد.

بسته به نوع محصول ممکن است بین 2 تا 3 هفته طول بکشد.

محتوای ضامنی اینجا وارد شود

محتوای ضامنی اینجا وارد شود

پس از ورود به پنل کاربری و طراحی محصول، میزان کمیسیون هر محصول به صورت جداگانه برای شما محاسبه می شود.

شماره ملی، اطلاعات فردی، اطلاعات تماس و عکس تمام رخ

ابتدا از این لینک وارد بخش ایجاد حساب کاربری شوید و پس از ثبت اطلاعات لازم وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت مدیریت شبکه های فروش، وبسایت و یا شبکه اجتماعی فروش خود را ثبت کنید. سپس محصول خود را ساخته و گزینه لینک فروش را انتخاب نمایید. حال شبکه فروش خود را انتخاب کرده تا لینک مخصوص برای شما ایجاد شود. هم اکنون کافیست این لینک را در اختیار مشتریان قرار دهید. در صورت مفقود شدن لینک فروش، به بخش مدیریت لینک ها مراجعه کرده و آن را بازیابی کنید.

درآمد شما به میزان فروش بستگی دارد و شما محدودیتی در میزان فروش نخواهید داشت.

یک هفته پس از دریافت محصول توسط مشتری، پروسه خرید تکمیل شده و کمیسیون برای شما لحاظ می گردد.

تمام محصولات پس از مرحله تولید، در بخش کنترل کیفیت ارزیابی نهایی می شوند. علاوه بر این در صورت درخواست گارانتی، محصولات با اطمینان بیشتری به دست مشتریان می رسد.