۷ روز ضمانت بازگشت کالا

از آنجایی که مکعب بزرگترین آرشیو قطعات کامپیوتر در جهان می باشد و این کسب و کار با هدف بهبود وضعیت خرید کامپیوتر در ایران و گذر از دوره خرید سنتی راه اندازی شده است، تیم ما همواره می کوشد تا مطلوب ترین سرویس ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد. از همین رو خدماتی را پس از فروش برای کاربران خود در نظر گرفته است تا برطرف کننده برخی مسائل پیش رو باشد. به همین منظور علاوه بر گارانتی اصالت و سلامت فنی، مکعب ۷ روز فرصت را برای مرجوع کردن کالا برای مشتریان در نظر گرفته است که با شرایط زیر برای تمامی کاربران سایت قابل اجراست.

  • اشکالات و ایرادات فنی پیش آمده باید تا ۷ روز پس از دریافت کالا به اطلاع بخش پشتیبانی فنی مکعب برسد.
  • بسته بندی محصولات باید در این مدت به دقت نگهداری شود تا مشتریان آن را همراه با محصول به دفتر مرکزی ارسال نمایند.
  • مخدوش کردن، برچسب زدن، یادداشت کردن هرگونه توضیحات بر روی بسته بندی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.
  • این خدمت، اشکالات فنی یا ظاهری به وجود آمده بر اثر سو مصرف کاربر را شامل نمی شود ولی در صورتی که آسیب دیدگی در زمان حمل و نقل به وجود آمده باشد، شرکت بیمه کننده مرسوله، تمامی خسارت به وجود آمده برای مشتری را جبران خواهد نمود.
  • وجود هرگونه مغایرت با محصول سفارش داده شده باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع بخش فنی رسانده شود تا متخصصین این بخش نسبت به جبران خسارت به وجود آمده برای کاربر اقدام نمایند.
  • در صورتی که کاربر پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شده باشد باید این امر را ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل به اطلاع بخش پشتیبانی برساند. علاوه بر این انصراف از سوی مشتری در حالتی قابل پذیرش است که بسته بندی محصول گشوده نشده باشد. به یاد داشته باشید مطالعه این بخش به منزله موافقت ضمنی تلقی خواهد شد و کاربر نسبت به این موضوع حق اعتراض ندارد.
  • محصولاتی که به تعداد سفارش داده شده اند شامل حق استرداد نمی شوند.
  • در صورتی که کاربر اقدام به مرجوع کردن کالا به بخش خدمات پس از فروش مکعب کرده است، باید حتماً تمامی اقلام همراه با محصول را نیز در بسته بندی برای مکعب ارسال کند، در غیر این صورت امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت.
  • محصول آسیب دیده به همراه تمام متعلقات آن باید به شکلی که برای مشتری ارسال شده است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور نهایی، به بخش خدمات پس از فروش ارسال شده تا متخصصین این بخش آن را بررسی نمایند.

در صورتی که محصول آسیب دیده به بخش خدمات پس از فروش بازگردانده شد، کارشناسان این بخش، آن را مورد بررسی قرار خواهند داد؛ در صورتی که آسیب در بخش خدمات پس از فروش تأیید شود، جایگزین مجدداً برای کاربر ارسال خواهد شد؛ در غیر این صورت و در حالتی که رایانه مرجوع شده بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول بار دیگر برای مشتری ارسال می شود و هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود. به یاد داشته باشید شرایط زیر امکان استفاده از گارانتی محصولات را باطل می کند.

  • مشکلات و ایرادات ناشی از سومصرف و استفاده نادرست و بر خلاف دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای هر یک از محصولات یا بلایای طبیعی، حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، خراشیدگی و آسیب های جزئی و زنگ زدگی
  • تغییرات و دستکاری های صورت گرفته توسط مشتری که شامل اوورکلاک غیر اصولی و بالاتر از مقدار پیشنهادی مکعب باشد.
  • تعمیرات محصول یا ارتقا سیستم توسط شخص یا شرکت هایی به غیر از شرکت مکعب
  • آسیب های وارد شده به محصول بر اثر ورود مایعات/خاک و شن به داخل سیستم، آسیب ناشی از ضربه خوردگی و آسیب های ناشی از نوسانات برق
  • مخدوش شدن یا عدم تطابق سریال قطعات به کار رفته در شناسنامه محصول

علاوه بر این قابل ذکر است که مشتریان باید از اطلاعات شخصی خود پیش از تحویل دادن محصول به بخش پشتیبانی فنی نسخه پشتیبان تهیه و  سپس نسبت به پاک کردن این اطلاعات از محصول اقدام نماید. مجموعه مکعب هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری از اطلاعات شخصی کاربران نمی پذیرد.

مکاتبه از طریق فرم ارتباط با ما
مکاتبه مستقیم با ایمیل سازمانی شرکت سازه اینترنتی فناوران مکعب به آدرس Info@cubeco.ir
مکاتبه از طریق نامه نگاری به کد پستی 65413-31399
تماس تلفنی با شماره 91031669-021