• حساب کاربری
    شماره تماس :02634200000
    • 0سبد خرید فروشگاه
    مکعب
    منو
    • مکعب
    • مربع
      • اخبار روز
        • مقالات تخصصی
        • آموزش نرم افزار
        • ترفند های کاربردی
        • کیوسک مطبوعاتی
        • اخبار
          • فناوری و تکنولوژی
          • بازی های ویدئویی
          • تلفن همراه
          • سینما و تلویزیون
        • بخش های جانبی
          • اخبار طلایی (منتخب سردبیر)
          • کانال آپارات
      • چگونه (ترفند های کاربردی)
        • سیستم عامل ویندوز 10
        • سیستم عامل ویندوز 7
        • مجموعه آفیس
        • خط فرمان (CMD)
        • نرم افزار
        • سخت افزار
        • دسکتاپ
        • امنیت
        • شبکه رایانه ای
        • نرم افزار های مرورگر وب
        • تنظیمات رجیستری
        • موتور جست و جوی گوگل
        • موتور جست و جوی یاهو
      • آموزش نرم افزار
        • مجموعه مایکروسافت آفیس
        • نصب سیستم عامل
        • مجموعه طراحی اتودسک
        • مایکروسافت آفیس
          • نرم افزار واژه پرداز وورد
          • نرم افزار صفحه گسترده اکسل
          • سیستم مدیریت دیتابیس Access
          • نرم افزار ارئه پاور پوینت
          • نرم افزار مدیریت ایمیل اوت لوک
          • نرم افزار مدیریت پروژه پراجکت
          • نرم افزار طرح نمودار ویزیو
          • پلتفرم مشرکتی تحت وب شیرپوینت
          • نرم افزار یادداشت وان نوت
    • محصولات
        • سیستم های تخصصی

          سیستم های تخصصی متناسب با نیاز کاربران حرفه ای طراحی و بهینه سازی شده اند. این سیستم ها از تجهیزات و قطعات ویژه ای بهره می برند که محاسبات و مدلسازی های پیشرفته را برای کاربران سریعتر و ساده تر می کند.

        • سیستم های اداری

          سیستم های اداری متناسب با نیاز ادارات و شرکت ها طراحی شده است. خنک کاری بدون صدا و قیمت مناسب این تجهیزات و برخی ویژگی های مرتبط با نرم افزارهای تجاری و حسابداری برای این سری در نظر گرفته شده است.

        • سیستم های گیمینگ

          سیستم های گیمینگ متناسب با نیاز گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. فرقی نمی کند میخواهید عناوین روز را دنبال کنید یا در مسابقات ورزش های الکترونیکی شرکت می کنید. با سیستم های گیمینگ مکعب محدودیت ها را کنار بزنید.

        • سیستم های خانگی

          سیستم های خانگی متناسب با نیاز اعضای خانواده و برای مشاهده محتوای چند رسانه ای و بازیهای رایانه ای سبک طراحی شده اند. حجم بالای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این سیستم ها امکان آرشیو داده های شما را با ظریب اطمینان بسیار بالایی فراهم می کند.

    • قطعات
      • مادربرد (Motherboard)
        • رم
        • درایو دیسک سخت (HDD)
        • درایو حالت جامد (SSD)
        • منبع تغذیه (Pwer Supply)
        • نمایشگر (Monitor)
        • ماوس (Mouse)
        • کیبرد (Keyboard)
        • کارت صدا (Sound Card)
        • درایو ذخیره سازی اکسترنال (Ext HDD)
      • پردازنده
        • اینتل Intel
        • ای ام دی AMD
        • ویا تکنولوژی VIA Technologies
        • مادربرد (Motherboard)
          • اینتل (Intel)
          • ایسوس (Asus)
      • چیپست گرافیکی
        • سری چیپ گرافیک
          • چیپ های سری GeForce
          • چیپ های سری Quadro
          • چیپ های سری TESLA
          • چیپ های سری TITAN
          • چیپ های سری Radeon
          • چیپ های سری Radeon Pro
    • اسمبل
    • تماس با ما
    • جستجو
    • منو منو
    • مکعب
    • مربع
    • قطعات
    • تماس با ما
    مکان شما: خانه1 / مربع2 / مربع3 / آموزش4 / CRM5 / به کار گیری CRM در سازمان

    به کار گیری CRM در سازمان

    14 اسفند 1399/0 دیدگاه /در CRM, آموزش /توسط Mohammad Olapour

    در ایران به دلیل عدم فراگیر شدن مباحث مربوط به تجارت الکترونیک و به کار گیری آن در کسب و کار، سازمان ها هنوز از رویه های سنتی پیروی کرده و همین موضوع باعث جلوگیری از پیاده سازی سیستم های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در سازمان می شود. در حالی که استفاده از این سیستم ها منجر به افزایش سود دهی سازمان خواهد شد!

    در سالیان اخیر در کشور ما تمایل به استفاده از سیستم های CRM در سطح سازمانی افزایش یافته و برخی بنگاه های تجاری شروع به ارائه خدمات در این زمینه کرده اند. سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی و حسابداری از جمله این بنگاه ها هستند. همنین با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید چند شرکتی که در سطح کشور به ارائه خدمات CRM می پردازند را نیز بیابید. البته فعالیت این شرکت ها بیشتر در زمینه آموزش بوده و هنوز توانایی ارائه خدمات مدیریت ارتباطات با مشتری در حد و کیفیت دیگر کشورها موجود نیست. از این رو به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می شود به جای سپردن فعالیت های مربوط به CRM به شرکت های شخص ثالث، خود به یادگیری مباحث این شاخه پرداخته و با گسترده تر شدن دانش و دانسته های در این زمینه، کیفیت و گستره سیستم CRM خود را نیز افزایش دهند.

    CRM بیشتر از آن که یک ابزار و یا یک نرم افزار باشد یک تئوری و یک ایده است. یک فرد و یا یک کسب و کار کوچک می تواند بدون نیاز به هیچ گونه سیستم و یا نرم افزار پیچیده و تنها به وسیله به کار گیری برخی روش ها (که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم) روابط خود را با مشتریان بهبود داده و سود و سهم خود از بازار را افزایش دهد. در ادامه به بررسی مثال هایی در خصوص سیستم های CRM و کاربرد های هر یک می پردازیم:

    • از تکنولوژی انبار داده برای جمع آوری اطلاعات تراکنشی، جمع بندی این اطلاعات با محصولات CRM و ارائه شاخص های کلیدی عملکرد استفاده می شود.
    • مدیریت فرصت ها به مدیریت شرکت در مواقع مواجهه با رشد و تقاضای پیش بینی نشده و اتخاذ تصمیم های استراتژیک کمک می کند. همچنین با مدیریت فرصت ها می توان یش بینی فروش را با استفاده از سوابق فروش تکمیل کرد.
    • برخی سیستم های CRM کمپین های بازرگانی متعدد که روی چند شبکه مستقر هستند را به وسیله آنالیز خرید ها و کلیک های مشتریان ردیابی و بررسی می کنند.
    • برخی نرم افزار های CRM تحت وب در دسترس بوده و با عنوان SaaS (Software as a Service) شناخته می شوند. کسب و کارهایی که از این نوع سرویس ها استفاده می کنند معمولا هزینه ای برای خریداری آن نداده و در واقع از این خدمات به صورت اجاره ای استفاده می کنند.
    • سیستم CRM شرکت های کوچک می تواند شامل یک سیستم مدیریت مخاطبین که ایمیل ها، اسناد، فکس ها و برنامه زمانی هر مخاطب را در بر دارد باشد. سیستم های CRM برخی کسب و کار های خاص (حقوقی، حسابداری) بیشتر از جنبه های مالی و سوددهی روی مدیریت رویداد و ردیابی روابط تمرکز دارند.

    امروزه یکی از مهم ترین کاربردهای سیستم های CRM استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. سیستم های CRM با بررسی رفتار کاربران در این شبکه ها و هچنین با استفاده از بازخوردهای بیان شده توسط مشتریان می توانند به اطلاعات ارزشمندی دست یافته که نهایتا منجر به افزایش نرخ سود سازمان خواهد شد. اطلاعاتی از قبیل علایق و سلایق مشتریان در بازه سنی و یا یک مکان جغرافیایی خاص می تواند به هدفمند شدن تبلیغات سازمان و تمرکز روی جنبه خاصی از تقاضاها کمک کند. بسیاری از سیستم های CRM امروزی با شبکه های اجتماعی بزرگی نظیر Twitter، LikedIn و Facebook همگام بوده و به صورت خودکار مشتریان بالقوه را شناسایی می کنند.

    گسترش بازارهای الکترونیکی و همچنین افزایش سطح توقعات مشتریان در جهان امروزی امری انکار ناپذیر بوده و کسب و کارها برای بقا در این شرایط چاره ای به جز مرتفع کردن این نیازها و تطابق با شرایط بازار ندارند. استفاده از سیستم های CRM علاوه بر جلب رضایت مشتریان، باعث افزایش سهم کسب و کار شما از بازار شده و منجر به سوددهی بسیار بیشتر شما می شود. اهمیت موضوع CRM به قدری بالاست که بسیاری از کارشناسان آن را از نظر میزان تاثیر گذاری در فروش و سوددهی هم سطح تبلیغات و بازاریابی سازمان ها می دانند. امروزه با گسترش بازارها و تنوع انتخاب های موجود برای مشتریان، جلب رضایت آن هاست که منجر به سوددهی پایدار و بقای کسب و کار می شود.

    اشتراک این مطلب
    • اشتراک در Facebook
    • اشتراک در Twitter
    • اشتراک گذاری در واتس آپ
    • اشتراک در Pinterest
    • اشتراک با ایمیل
    https://cubeco.ir/wp-content/uploads/2021/03/CRM-Main-Image.png 1003 2188 Mohammad Olapour https://cubeco.ir/wp-content/uploads/2020/03/whitelogo-e1583886769716.png Mohammad Olapour2021-03-04 18:16:112021-03-04 18:16:11به کار گیری CRM در سازمان
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    صفحات

    • Landing Page
    • ارسال سریع السیر
    • اسمبل
    • انتخاب سیستم
    • پرداخت اینترنتی
    • پرداخت در محل
    • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
    • تسویه حساب
    • تماس با ما
    • ثبت سفارش اسمبل
    • حریم خصوصی و امنیت مکعب
    • حساب کاربری
    • داشبورد فروشندگان
    • درباره ما
    • سبد خرید
    • سفارشات من
    • سوالات متداول
    • سیستم اداری
    • سیستم گیمینگ
    • سیستم های خانگی
    • شرایط بازگرداندن کالا
    • ضمانت اصل بودن کالا
    • علاقه مندی
    • فروشگاه
    • قطعات
    • قوانین و مقررات
    • قوانین و مقررات ثبت و سفارش کالا
    • لیست فروشگاه
    • محصولات
    • مربع
    • مربع
    • مقایسه
    • مقایسه محصولات
    • مکعب
    • همکاری در فروش

    دسته ها

    • Access
    • CRM
    • ٍٍٍERP
    • Excel
    • onenote
    • PowerPoint
    • Project
    • Share Point
    • visio
    • Word
    • آفیس
    • آموزش
    • اتودسک
    • اتوکد
    • اخبار
    • امنیت
    • بازی
    • ترفند
    • تکنولوژی
    • خط فرمان
    • دسکتاپ
    • رجیستری
    • سخت افزار
    • سیستم عامل
    • سینما و تلویزیون
    • شبکه
    • گوگل
    • لپ تاپ
    • مایکروسافت آفیس
    • مربع
    • مرورگر
    • موبایل
    • نرم افزار
    • ویندوز 10
    • ویندوز 7
    • یاهو

    بایگانی

    • مارس 2021
    • می 2020
    • ژانویه 2020
    لینک های دیگر

    پشتیبانی و اطلاعات                      پرسش های متداول

    درباره ما                                       ضمانت اصل بودن کالا
    پشتیبانی و خدمات پس از فروش     پرداخت در محل
    شرایط بازگرداندن کالا                     راهنمای پرداخت اینترنتی
    حریم خصوصی و امنیت                  شرایط ارسال السریع السیر
    قوانین و مقررات                            قوانین مرتبط با سفارش کالا

    فرم تماس

    نماد ها

    تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت سازه اینترنتی مکعب می باشد و هرگونه کپی برداری به همراه ذکر منبع بلامانع است.
    COPYRIGHT © 2016 – 2020 CUBECO.IR

    CRM چیست؟ چگونه استفاده از باتری لپ تاپ را به حد اقل برسانیم؟...
    رفتن به بالا
    You can`t add more product in compare