ایجاد گزارش با استفاده از ابزار Report در اکسس

ایجاد گزارش با استفاده از ابزار Report در اکسس

نوشته شده توسط: افشین طهرانی , منتشر شده در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ , بازدید: ۵۹۵ ایجاد گزارش با استفاده از ابزار Report در اکسس

گزارش ها یکی از مهم ترین قسمت های یک هستند که در ارائه ها  و آمار گیری ها بسیار کاربرد دارند. از این گزارش ها می توان برای نمایش و خلاصه سازی اطلاعات موجود در جداول بانک اطلاعاتی استفاده نمود. حال در این بخش قصد داریم نحوه ساخت یک گزارش با استفاده از ابزار ریپورت را برای شما توضیح دهیم. استفاده از ابزار  در  از ساده ترین و سریعترین روش ها برای ساخت یک گزارش است. با این ابزار می توان  از روی جداول و یا کوئری های که در باز شده است، یک گزارش ایجاد کرد.

1- ابتدا یا پرس و جو مورد نظر خود را در قسمت   باز کنید. سپس از گروه در قسمت Create روی ابزار Report  کلیک کنید. 

 

2- گزارش نمایش داده شده و عنوانی که هم نام با جدول و یا پرسو جو می باشد برای گزارش در نظر گرفته می شود. برای ذخیره گزارش روی نام آن کلیک راست کرده و از منوی حاصل گزینه Save را مطابق شکل انتخاب کنید. 

 

 

 

3- در پنجره ی باز شده در قسمت Report Name نام دلخواه را برای گزارش تایپ کرده سپس بر روی دکمه ok  کلیک کنید. در این قسمت گزارش شما آماده می باشد. 

 

 

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
ارسال دیدگاه :

مکعب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

عضویت در خبرنامه مکعب

برای دریافت خبرنامه پست الکترونیک خود را وارد کنید!
در حال بررسی ...
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت سازه اینترنتی مکعب می باشد و هرگونه کپی برداری به همراه ذکر منبع بلامانع می باشد..